Rebecca Haridi

Rebecca har ofta rollen som copy, innehållsstrateg och content manager. Hon brinner för att skapa innehåll som slår an hos mottagaren: målinriktat och välformulerat innehåll med tydligt syfte som konverterar. Hon är van vid flera olika CMS och kan kanalanpassa såväl skrivet som rörligt material. 

Rebecca är utbildad inom journalistik på JMK och inom projektledning på Berghs, och hon har stora kunskaper inom digital marknadsföring. Erfarenheten sträcker sig från research, intervjuarbete och innehållsproduktion till projektledning på både operativ och strategisk nivå. Avstampen sker i journalistiska arbetsmetoder och med ett tekniskt kunnande tar hon sig an olika projekt inom digital kommunikation.

Med utgångspunkt i en väl genomförd sajtanalys kan SEO förbättras avsevärt. Hon hjälper er gärna med det eller med en mer övergripande innehållsstrategi. Om ni vill fördjupa er mer specifikt i Google Analytics, Search Console, SEM eller Sociala medier kommer ni ha stort utbyte av varandra.

Innehållskonsult

070-744 38 42

CV